يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

براي تو غنچه كوچكم

1393/9/15 9:53
نویسنده : عاطفه و بهزاد
280 بازدید
اشتراک گذاری

اگر يك دختر داشته باشم، موهاي زيبايش را بلند ميكنم و هر روز با عشق و شوق وصف نشدني مي بافم ...... 

دامن كوتاه و سرخ با گلهاي زيباي سفيد تنش ميكنم و دستاي كوچيك و نازش را ميگيرم تا انتهاي آرزوهايش ميدوم و با صداي بلند خنده اش خوشبختي را نزديك خودم و در دستانم حس ميكنم ...

اگر يك دختر داشته باشم با تمام وجود سرشار از محبتش ميكنم كه بهترين و با محبت ترين مادر دنيا شود و عاشق ترين و دوسداشتني ترين همسر ...

        

  

اگر يك پسر داشته باشم تمام عمرم را فداي دستانش ميكنم و بوسه باران ميكنم دستان كوچكش را كه روزي قرار است مردانه شود و سايه اي براي همسر و فرزندانش...        

هميشه از زيباييهاي دنيا و مردان بزرگ خدا برايش خواهم گفت تا مردي شود به بزرگي دنيا و با افتخار و سربلند و روسفيد در پيشگاه خدا...

    

اگر يك پسر داشته باشم و اگر يك دختر داشته باشم فرقي ندارد براي من و پدرش... سلامتي و صالح بودن مهم است و ديگران هيچ مهم نيستند.....

تمام تلاشم اين است به فرزندم بياموزم خدا صلاح بداند دنيا دگرگون ميشود و اگر خدا بخواهد همه چيز براي تو تغيير خواهد كرد انطور كه ميخواهي و يا شايد نخواهي و بعد بفهمي كه بهتر شد آنچه او برايت مقدر كرد

فرزندم  هرچه باشي دوستت دارم من تورا براي خودت ميخواهم نه براي پسر يا دختر بودنت من تورا ميخواهم چون قطعه اي از وجودم هستي چون تمام هستي من و پدرت هستي

پس سالم باش و زود دامنم را غرق عشق كن

 

پسندها (10)

نظرات (9)

مامان زهرا
15 آذر 93 10:18
ايشششششششششششششالا هر چي هس بهترين باشه براتون
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي عزيزم
سارا
15 آذر 93 10:19
سلام عزيزم ايشالا كه ي ني ني كوچولو تپل و ناز و سالم و صالح بدنيا بياري مطمعنا اون وروجك انقدر واست مهر داره كه جنسيتش اصلا واست مهم نيس
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي ساراجون لطف داري گلم
مامان و بابا
15 آذر 93 10:32
حالت تهوع هات شروع نشده عاطفه؟ ایشالا از اون مامانایی باشی که تهوع ندارن و این دوران رو راحت سپری میکنن
عاطفه و بهزاد
پاسخ
سلام گلم نه هنوز خداروشكر ايشالله كه اينطور باشه برخلاف چيزي كه تو كل خونوادم بوده من هنوز حالت تهوع نداشتم
مامان معصومه
15 آذر 93 11:49
سلام عزیزم خدا بچه نازت رو صحیح و سالم بذاره آعوشت خوشحالم به ما سر زدی لینک شدی گلم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي گلم شما هم لينك شده بودي
مامان زهرا
15 آذر 93 12:08
سلام گلم. خوبيم مرسي؟ منم ذوق دارم ولي 15 روز مونده هنوز پس اگه تو خانواده سابقه داشته باشه احتمالش خيلي زياده مال شمام دوقلو باشه ايشالا ما اصلا نداريم و زيادم راضي نيستم چون خودم نيستم مامانم نميتونه دو تا رو باهم نگهداره, خونه مونم كوچيكه دو تا بچه جا نميشه تو يه اتاق!!! دومي ايشالا وقتي خونه خريديم آرزو ميكنم دو قلو باشه به آرزوت برسي. راستي مگه همون اول كه سونو كرد ني ني رو تشخيص داد اگه دوتا باشن معلوم نميشه؟!
مينا مامان اميرعلي
15 آذر 93 22:20
ايشالله به سلامتي ني ني تون بدنيا بياد
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم لطف داريد
مامان فاطمه
15 آذر 93 23:23
خیلی زیبا نوشتی انشا الله سالم و سلامت باشه
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم لطف داري ايشالله سلامتي نفس شما
نیکتا
17 آذر 93 15:48
امیدوارم خدا زود تر به شما یک دختر ناز بده
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسی گلم
مامان نفیسه
17 آذر 93 22:39
انشالا هرچی از خدا میخوای بهت بده
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مررسي عزيزدلم ايشالله سلانتي گل دخترت