يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

سلام فرشته بهشتي مامان

1393/10/30 13:44
نویسنده : عاطفه و بهزاد
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم смайлик

هنوز نميدونم خوابم يا بيدار الان خوابم يا اون موقع كه بودي خواب بودم الان بيدارم  يا ....

عزيز دلم بودي و حس كردنت زيبا ترين حس عالم بود قشنگترين روياي دنيا بود حضور ده هفته ايت

ده هفته اي كه باهات عشق كردم حرف زدم باهم خوشحال بوديم با هم غصه خورديم باهم خوابيديم و بيدار شديم حتي سر كارم ميومدي02

نيومدم اينجا دوباره از غصه هام بگم نيومدم بگم حال و روزم چي بود چه كردم اين روزها چه گذشت به من و بابايي چه كرديم تو اين سه هفته و يك روز نبودت

اومدم بگم به لطف خداي بزرگ و مهربونم كه تو رو به من هديه كرد و خودش هديه منو پس انداز آخرتم كرد، خيلي بهترم سعي ميكنم فكر نكنم به سختيها به غصه ها .. 

اين روزا به بودن دوباره شكوفه باغمون فكر ميكنم به اينكه از الان چه كنم كه شكوفه باغم اين دفعه كه اومد تبديل به يه ميوه رسيده و تو دل برو بشه

چرا گفتم دختر نازم ؟؟؟؟ خواب ديدم فرشته كوچولويي بودي كه قبل سقط به من دادنت و من اسمتو صبح كه بيدار ميشدم يادم نبود!! اين خوابو چند بار پشت سر هم ديدم 

روزايي كه ميدونستم ديگه نيستي يه شب خواب ديدم تو بيمارستان يه فرشته كوچولوي و ناز با موهاي طلايي و سفيد و تپل و مپل رو تخت بود كه ميگفتن دختر منه ولي حتي نذاشتن بهت دست بزنم من مطمئنم دختر بودي عشق ماماني

baby drinking icon

ميخواستم اين وبلاگ رو تعطيل كنم ولي وبلاگ يكي از دوستاي گلم رو خوندم و تصميم گرفت همين وبلاگ تا ابد واسه اولين فرشته زندگي من و بهزاد باقي بمونه

اولين فرشته زندگيمون من از اين به بعد با تو حرف ميزنم و عاشقانه هامو با تو اينجا مينويسم

Baby1t.gif

از همه دوستاي گلم كه تو اين مدت با محبتاشون منو لبريز كردن بي نهايت سپاسگذارم 
 

پسندها (12)

نظرات (15)

زهرا
30 دی 93 14:41
ايشالا اين بار فرشته تو بغل ميگيري عزيزم بحق مهربوني خدا
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي عزيزم ايشالله باهم ديگه ني ني هامون بياد بغلمون
مامانی
4 بهمن 93 10:50
عزیز دلم کار خوبی کردی وبلاگت رو حفظ کردی گاهی اوقات لازمه برگردیم به عقب و بخونیم... انشاالله به زودی و به لطف خدا میوه باغ زندگیت رو بغل بگیری
مامانـــــ
4 بهمن 93 23:45
ایشاا.. نی نی زودی میاد عزیزم . غصه نخور
مامان مبینا
5 بهمن 93 0:11
وااااای چقد از نوشتت غصم شد عزیزم ایشالله زودی نی نی بیاد بغلت برات دعا میکنم عزیزم بوووووووووس
مریم مامان بهار
7 بهمن 93 10:30
سلام عزیزم. انشالله به زودی اینجا پر میشه از خبرهای خوب بلللللللللهههه
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي مريم جون گلم
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
8 بهمن 93 14:52
عزیزم حتما حکمتی بوده ایشالله حاملگی بعدیت موفق باشه گلم
مينا مامان اميرعلي
12 بهمن 93 0:45
الهي عزيزم... اينقدر خودت رو اذيت نكن ايشالله زودتر يه ني ني خوشگل و سالم از طرف خدا هديه ميگيري
نرگس
20 بهمن 93 14:42
خیلی متاسفم عزیزم امیوارم خیلی زود دوباره وبلاگت رو به روز کنی
مادر بزرگ
2 اسفند 93 10:00
سلام از این وب دیدن فرمایید ممنونم http://heliya99.niniweblog.com/
مامان امیرعلی
16 اسفند 93 18:06
عزیزم من خیلی اتفاقی وارد وبت شدم و با خوندن تمام نوشته هات اشک ریختم ولی امیدت به خدا باشه ان شالله خدا به زودی یه فرشته ناز بهت میده که همه غم و غصه ها رو فراموش کنی.خیلی مواضب خودت باش گلم هر کار خدا یه حکمتی داره فدات شم
مينا مامان اميرعلي
27 اسفند 93 0:25
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سال نو پيشاپيش مبارك
مامانـ
29 فروردین 94 16:53
سلام عزیزم .چه خبرا؟ایام به کام!رفتی اقدام؟
مامانـ
31 فروردین 94 10:56
قربونت برم .خبر سلامتی. این روزا درگیر امتحان و پروژه ها هستم
نازگل
31 تیر 94 0:33
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
کامیار
31 تیر 94 15:51
مطالب وبلاگت قشنگه !