يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

تو نيستي و من .....

1394/2/17 10:56
نویسنده : عاطفه و بهزاد
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم niniweblog.com

خوبي عشقم ميدوني چند وقته واست ننوشتم ؟؟؟ نه اينكه فراموشت كرده بودم نهههههههههه واقعا دوس داشتم باشي تا بنويسمممم ولي فعلا كه هيچ خبري ازت نيست و من در انتظارممممممممممممممم niniweblog.com

انتظار من فقط  يك ماه و بيست و هفت روز كه اون بالا زده نيست انتظار من از زماني شروع شد كه  خواهر كوچوت رفتتتت درست از روز 3 دي ماه 1393 ....niniweblog.com

اين روزا بيشتر از اينكه به هر چيز ديگه اي تو دنيا فكر كنم به وجود تو در كنارم فكر ميكنم اينكه خدا منو قابل ميدونه تورو به من بده يا من هنوز لياقت مادر شدن ندارمممممممم niniweblog.com

اين روزا خيلي ناشكر شدم دائم دارم به درگاه خدا ناله ميكنم واين يعني نارضايتي از همه چيزاي خوب يعني ناشكري از تموم خوبيهاي دنيا كه خدا دو دستي به من داده  niniweblog.com

بزرگترين هديه خدا به من 4 شهريور 1389 تو تولد مظلوم ترين و بي پناه ترين اماممون امام حسن مجتبي به من داده شد niniweblog.com و من اين روزا قدر سلامتي و محبت و فداكاريهاشو نميدونم و چون تو نيستي به خاطر وجود پدرت هم شكر گذار نبودم  niniweblog.com

عروسي ما و اينكه به صورت معجزه آسايي اومديم به آشيونه دونفرمون هديه بعدي خداست niniweblog.com كه 9 فروردين 1392  تو يه جعبه كادو پر از خوشي و شادي و زيبايي به من هديه شد niniweblog.com

ووووو هزاران هزار مهربوني خدا كه نميتونم دونه دونه نام ببرمش و به خاطرشون از خدا متشكرم niniweblog.com

تا ديشب خيلي اميدوار بودم باشي ولي ديشب يه چيزي تو دلم افتاد كه نيستي و من اين حس رو ميشناسم و از حسم مطمئنم كه اين دفعه هم نيستي اين حسم دقيقا مثل حس شبي بود كه فهميدم خواهريت نيست همون شب يعني شهادت امام رضا  خيلي با رضايت كامل  از امام رضا و حضرت محمد خواستم اگه صالح و سالم نيست من راضي به اومدن و عذاب دنيويش نيستم niniweblog.comيعني خدا اول راضيم كرد و بعد با آرامش فهميدم نيست اونم  از دوهفته قبل نيوده ولي اول خدا خواست آماده بشم و بعد بفهمممممم niniweblog.com

الانم مثل ماه قبل كه فهميدم نيستي آروم آرومممم يعني دارم آماده ميشم واسه يه ماه انتظار ديگه و خيلي مطمئنم كه هفته ديگه خبري نيسسسسسسسسسسس اين روزا سرمو با هرجور كاري بند ميكنم niniweblog.com ورزش ميكنم و همه جوره ميخوام حواسم پرت باشه niniweblog.com

ديشب مثل لحظه از دست دادن خواهري نازت فقط آروم گريه كردم و به خدا گفتم راضيم به رضائت تسليمم به امرت  niniweblog.com

الانم ميگم خدايا واسه همه مهربونيهات ممنونم من راضيم به داده هات و نداده هات فقط توكلم و ايمانم رو قوي كن

الان خيلي آرومم چون فرشته هاي كوچولوي خدا حرف زدم niniweblog.com و تو خواهريت آرومم كردين دوستون دارم كوچوهاي نازمniniweblog.com

پسندها (6)

نظرات (5)

پریسا
17 اردیبهشت 94 11:09
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید
شیما - ماجد
29 اردیبهشت 94 10:45
عزیز دلمممممممم انشالله زودی نی نی برگرده تو دلت جیگر
مریم مامان بهار
30 اردیبهشت 94 7:41
عزیزم اینقدر نا امید حرف نزن. چرا نباشه؟؟؟!!! هست . خوب هم هست. نگران هیچ چیزی هم نباش
مامان منتظر
2 خرداد 94 19:02
سلام عاطفه مهربون... میگن خدا بنده هایی که بیشتر دوسشون داره بیشتر امتحان میکنه...هیچ وقت ناشکری نکن گلم... همیشه و فقط از خدا بخواه که یه نی نی سالم بهت بده... وقتی پستهاتو میخونم اشک تو چشام پرمیشه چون خودم تمام این لحظه هارو تجربه کردم... راضی باش به رضای خدا... هروقت به صلاحمون باشه خودش یه نی نی سالم تو بغلمون قرار میده.... منتظر خبرای خوشت میمونم نیمچه مامانی....
فائزه
13 تیر 94 11:13
سلام عزیزم مرسی که سر زدی به وبلاگم ایشالا خدا هر چی زودتر یه نی نی سالم بهت بده. بازم سر بزن.