يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

... و ناب ترین لحظه زندگی

1394/5/1 15:01
نویسنده : عاطفه و بهزاد
403 بازدید
اشتراک گذاری

درست زمانی که بین همه ی اگر ها و باید و شاید ها و چون ها و چرا ها

مصصم می شوی بنشینی بر سر سجاده ی مهرش و از خدا نام مادر را التماس کنی ....

و بعد خدا منتش را ... نعمتش را.... در حقت تمام کند و نام زیبای مادر را برازنده ی باقی اسمت کند

قصه ی روزهای تنهاییت تمام می شود

یکی می آید که تو،  به لطف بودنش بهترین حس ها را تجربه می کنی و به ضمانتش وامِ مادرانگی می گیری...

 

به همینِ تسهیل بی بدلیل ... خودت به میل خودت ، خودت را از دفتر اولویت هایِ خودت، داوطلبانه خط می زنی .... و همان یک نفر  را مادرانگی می کنی تا مرز مادر شدن و پدر شدنش و حتی بعد تر ....

درست مثل مادرت ....

دخترک یادت بماند که همه ی این ها خستگی دارد ... نگرانی دارد...

این حذفِ خودها!!!!! در خیلی از جاهایِ زندگی سخت است ... گاهی درد هم دارد

یادت بماند تصمیمی که می گیری کبری است و  خیلی بزرگ ....

مهیایش باش

اما می ارزد

همه ی همه اش

 به همان مادرانگی می ارزد

مهیایش باش

 فقط همین

 

 

 

و با صدای بلند فریاد میزنم ای پناه بی پناهاننننننننننننننننننن متشکرم

هدیه زیبای تو را در وجودم وبا جانم نگهداری میکنم و تنها از تو میخواهم محافظش باشی که فالله خیر حافظا و هو ارحم اراحمین

و با تمام وجود منتظر فداکاری کردن و به جانخریدن غم هایش هستم که بیاید و من فقط از صدای خنده هایش دنیا را به وام بگیرم

بیاید من از بوی تنش طراوت را بیابم و بیاید که شیرینی کلامش بشود تنها ارزوی من و پدرش

بیاید و آنقدر صالح باشد که بشود منجی ما بشود همان صراط مستقیمی که تو خواهانش هستی

آرزویممممممممممممممممم تنها صالح بودن و سلامتی موجودی است که در وجودم است نا امیدم نگردان

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان حبه قند
2 مرداد 94 0:52
ای خدا مبارک باشه لذت ببرین از این روزهای ناب.خیلی زیباست با تک تک روزهاش خاطره بسازین.
مامان فاطمه
3 مرداد 94 16:59
الهی آمین
مامانـ
6 مرداد 94 13:13
عزیزم .مبارکت باشه .ایشاا.. به خوبی دوران رو پشت سرهم بزاری
عاطفه و بهزاد
پاسخ
من منتظر خبر خوبت هستم عزيزمممممممممممممم ايشالله خوش خبر باشي
مامانی
16 مرداد 94 12:19
سلام عاطفه جونم خوبی عزیزم..واااااااااااااااااااااااای به سلامتی فدات شم خیلی خوشحال شدم.
مامان سمیه
24 مرداد 94 11:30
خیلی خوشحالم که داری مامان میشی. ان شالله سالم و صالح باشه. همیشه بهت سر میزدم تا یه روز ببینم داری دوباره مامان میشی که امروز خوشحال شدم. بی نهایت شکر خدا
FARIDEH
25 مرداد 94 14:31
سلام عاطفه جون خوبی؟ببخش دیر جواب دادم مودمم خراب شده بود nt رفتی انشالله که سالمه .وبلاگت خیلی باحاله ممنون که وبلاگه منو دیدی فدات
✿آجـــــــی هدیه✿
27 مرداد 94 16:25
عاطفه جونم حالا که جواب گرفتی و ایشاالله بچه ات صحیح وسالم باشه خوهش می کنم از برای اونایی که بچه می خوان مخصوصن دوست خودم دعا کن خواهش می کنم ازت