يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

سالگرد ازدواجمون و 4 ماه و يازده روزگي كوچولو

1394/6/4 10:18
نویسنده : عاطفه و بهزاد
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوي نازمniniweblog.com

باورم نميشه داري تو وجودم تكون ميخوري هروقت حركت ميكني اشك ميريزم شيطون بلاي من فكر كنم چون ماماني هردفعه تكون ميخوري گريه ميكنه توهم كمتر تكون ميخوري كه كمتر گريه كنم

اولين حركاتت رو هفته ده و يازده فهميدم ولي انقد ضعيف بود جدي نميگرفتم

اولين حركت شديدتر كه البته بازم خيلي ضعيف بود ولي از قبليا محكمتر رو

9/5/94 ساعت 5/5 بعد از ظهر حس كردم

تكونات كلا نا منظمه نميشه گفت كيا بيشتر تكون ميخوري ولي من صبحا كه بيشتر نشسته هستم تكونتو حس ميكنم قربونه دستو پات بشممممممممم

فردا نوبت سونو دارم ايشالله سالم باشي جنست مشخص ميشه آرزوم سلامتيته هنوز نميتونم بگم دختر و بيشتر دوس دارم يا پسر ولي هرچي هستي سالم باششششششششششش من خيلي دوست دارم niniweblog.com

امروز تولد امام رضا ست و سالگرد ازدواج من و باباييه اميدوارم عيدي امسالمون سلامتي تو باشه كوچولوي نازم niniweblog.com

پسندها (8)

نظرات (11)

مامانی
4 شهریور 94 14:08
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
✿آجـــــــی✿
4 شهریور 94 14:55
ایشاالله سالم باشه ایشاالله
مامانی
7 شهریور 94 12:15
ای جااااااااااانم....عاطفه عزیزم خوبی..مواظب خودت باش.
FARIDEH
8 شهریور 94 18:07
سلام خانومی مرسی فدات ایشالا نی نی تو هم سالمه:وای ازدست این سایت بامن جور نینی نی چی شد دخمله؟مشتاقم بدونم :خوابت درسته؟
زهرا
9 شهریور 94 14:08
الهي آمين عزيزم. خيلي برات خوشحالم
FARIDEH
16 شهریور 94 23:06
سلام خانومی خوبی؟نی نیت پسرشد؟مبارکه ایشالا همیشه سالم باشه میبینی تکون خوردنش یه عالم ویه حس دیگه ای داره فک کنم بهترین حس دنیاست ایشالاهمه دخترا این حس واحساس کنن وخداهیچکسو ازبچه محروم نکنه الهی آمین
عاطفه و بهزاد
پاسخ
الهي آمين منم هميشه همين دعا رو ميكنم
مامان نی نی ناز
17 شهریور 94 11:59
انشالله که نی نی نازت سالم و سلامت باشه... منتظر خبرهای جدیدت هستم عزیزم
نمدکده زیبا
1 مهر 94 5:52
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنید
مامان طیبه
4 مهر 94 9:47
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون با تاخیر مبارک نگران تکونای نی نی نباش. غالبا جنین دوست داره بیشتر بخوابه. به موقعش اینقد تکون میخوره که نمیتونی بخوابی
★مادر بزرگ★
9 دی 94 13:35
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./ = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | =| =| =| =| =| =| = | =
مامان آینده
15 بهمن 94 11:36
سلام عزیزم کجاییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از نی نی جون چه خبر؟؟؟؟؟؟؟
عاطفه و بهزاد
پاسخ
عزیزم مدتی نبودم ولی دوباره میخوام وبلاگرو فعال کنم نی نی هم خوبه خدرو شکر