يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

مامان نی نی بابا ازت ممنونه

1393/9/8 12:17
نویسنده : عاطفه و بهزاد
418 بازدید
اشتراک گذاری

ازت ممنونم عاطفه عزیزم، من در مقابل زحمت ها و فداکاری هایی که تو توی زندگیمون انجام میدی کاری انجام ندادم  ولی خوشحالم که خدای مهربون کارهای نکرده منو توی چشم تو کوچیک جلوه داده و خوشحالم که دلمو با دیدنت لرزوندو منو عاشقت کرد. ببخشید که نمی تونم دردهای حاملگی و دوران سخت 9 ماهه رو به جای تو تحمل کنم ولی شاید لیاقت این فداکاری رو نداشتم و براستی که تو از اول زندگیمون همیشه برای فداکاری پیش قدم بودی و این بار هم می خوای یه بار دیگه فدارکاریتو به نمایش بذاری. امیدوارم بتونم کمی کمک حالت باشم. مطمئنم همونقدر که همسر خوبی هستی مادر خوبی هم خواهی بود و من و نی نیمون بهت افتخار میکنیم. لبخندت آرزوی منو نی نی مونه پس تا میتونی بخند.

متنی که نوشتی اشک منو در آورد و من از خدا ممنونم که منو با همه بدیهام در نظر تو خوب جلوه داده. متنت برای من و متنت برای نی نی سرشار از احساس بود و عشقت به زندگیمون در اون کاملا مشخص بود و من نمیتونم مثل تو خوب احساسمو بیان کنم ولی بدون من هم با تمام وجود عاشق تو و بچمون هستم و برای اومدن بچمون لحظه شماری میکنم و هر کاری ازم برمیاد می کنم تا شماها در کمال آرامش و لذت زندگی کنید و امیدوارم جمع صمیمی سه نفره ما در نهایت با عاقبت به خیری این جهان رو ترک کنیم. ببخشید اگه نتونستم مثل تو همه احساسمو توی واژه ها و کلمات ابراز کنم. دوست دارم عشق یکی یه دونه من
 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان و بابا
10 آذر 93 19:24
عاطفه جون امیدوارم روزهای بارداریت به خوبی سپری بشه. ماه های اول خیلی حساسه و بهتره تا میتونی اروم باشی و به خودت برسی. بارداری با همسری که همراهه خیلی لذت بخشه. خدا همسر مهربونت رو حفظ کنه و عشقتون رو روز به روز بیشتر کنه
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي عزيز دلم آرزوم شنبدن خبر مامان شدن توئه كه انقد با احساسي ميدونم مامان خوبي ميشي عزيزم لطف كردي به من سر زدي خوشحال دوست خوبي مثل تو دارم
مامان زهرا
12 آذر 93 10:33
عزيزم اميدوارم دوران خوب و خوشي رو در كنار همسرت سپري كني و در نهايت به موقع ني ني تون رو صحيحو سالم بغل بگيرين و يه خانواده سه نفره شاد بشين. خوشحال ميشم با هم همراه باشيم و اطلاعاتمون رو با هم ردوبدل كنيم. اميدوارم دوستاي خوبي برا هم بشيم عزيزم
مامان مینا و باباسعید
14 اردیبهشت 94 0:30
سلام عاطفه جون من متنای بالا رو هم خوندم و دیدم که متاسفانه قسمت نشد نی نیتون زمینی بشه ولی انشالا به حق همین روزای عزیز تا آخر ماه رجب شماهم حامله میشی و خبرش و برام میذاری تو وب خودم.راستی خدا رو شکر که یه همچین همسر باوفا و قدر دونی نصیبتون شده و قدر محبتا و زحمتاتون رو میدونه مواظب خودت باش و زیاد بخودت سخت نگیر.من مطمینم بزودی زود نی نی دار میشی انشالا دلم روشنه به امید اونروز.منتظرت حضورت تو وبمون میمونم عزیز دلم.