يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

يه خبر خوب ديگه....

1393/9/13 10:49
نویسنده : عاطفه و بهزاد
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني نازم

خوبي عشقم جات خوبه؟؟ ماماني اذيتت نميكنه؟ من كه دل تو دلم نيست تورو زودتر ببينم نازنينم

يه خبر مهم  

عمه جون بضعت قراره واسه تو يه هم بازي بياره كه فقط و فقط دو هفته با تو فاصله داره و شما دوتا اينجوري ميشين    يا شايدم اينجوري و يا شايدم اينجوري     هر جوري شدين خوبه دخمل و پسمل و يكي و دوتاش فرقي نداره گلم سالم باشين و صالح

عزيز دلم توهم واسه سلامتي ني ني عمه بضعت و سلامتي خودت دعا كن ايشالله هر دوتاتون سالم بياين پيشمون

دوست دارم گل يك سانتي مامان 

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان زهرا
13 آذر 93 11:31
به به مبارك باشه ايشالا قدم هر جفتشون خير باشه, شايدم هر سه شونايشالا هر دوتون بارداري خوبي داشته باشين و به سلامت ني ني هاتون رو بغل بگيرين. تبريك ميگم
مامانـــــ
16 آذر 93 0:12
مبارک باشه عزیزم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي عزيزم ايشالله روزي شما