يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

تقديم به باباي دوست داشتني ني ني

1393/9/8 11:51
نویسنده : عاطفه و بهزاد
364 بازدید
اشتراک گذاری

بهزادمعزيزم

براي تو مينويسم...

برای تويی كه قلبت پـاك است...

برای تو می نویسم........

برای تويی كه تنهايی هايم پر از ياد توست...

برای تويی كه قلبم منزلگه عـــشـــق توست...

برای تويی كه احساسم از آن وجود نازنين توست...

برای تويی كه تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

برای تويی كه چشمانم هميشه به راه تو دوخته است...

برای تويی كه مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاك خود كردی...

برای تويی كه وجودم را محو وجود نازنين خود كردی...

برای تويی كه هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است ...

برای تويی كه سـكوتـت سخت ترين شكنجه من است....

برای تويی كه در عشق ، قـلبت چه بی باك است...

برای تويی كه عـشقت معنای بودنم است...

برای تويی كه غمهایت معنای سوختنم است...

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است..........

دوستت دارم تا ........! نه...!

دیگر برای دوست داشتن هایم تایی وجود ندارد

بی حد و مرز دوستت دارم4.gif

عزيزم  برای حس کردن تمام خوشبختیهای دنیا تنها وجود تو کافیست .

همینکه هستی در کنارم ودست مهربانت وجودم را نوازش میکند آرامش بخش جان ودلم است .

وهمینکه آغوش گرم وامن تورا دارم خوشحالم .

همینکه هستی ودر این روزهای سختی که میگذرانم  مرا یاری میکنی .

بودنت تمام سختیها را برایم آسان میکند .

همسر نازنينم ميخوام بابت تمام زحمتايي كه واسه من و نيني ميكشي تشكر كنم تكه تكه وجودم با صداي بلند فرياد ميزنه كه دوستت دارم همه هستي عاطفه ازت ممنونم كه با مني همراهمي و منو از عشقت لبريز كردي من و ني ني ازت تشكر ميكنيم و با صداي بلند ميگيم

مرسي بابا جون

 

بابايي دوست داريم هميشه سايت بالا سرمون باشه و سلامت باشي

 

آمين...

1.gif

پسندها (3)

نظرات (3)

سارا
8 آذر 93 12:30
ايشالا هميشه از بودن كنار هم لذت ببرين و زندگيتون سرشار از عشق و علاقه باشه
هانی
13 آذر 93 0:13
سلام عزیزم حتما لینکت میکنم خوشحالم که یه دوست خوب پیدا کردم امیدوارم نی نیهامون هم دوستای خوبی بشن برای هم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
سلام گلم منم خوشحالم از آشناييت خوش باشي و سربلند منتظر تاپيك هاي جديد هستم
مامان نفیسه
17 آذر 93 22:41
انشالا که همیشه کنار هم وخوشبخت باشین و به همه ی آرزوهای خوبتون برسین
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي گلم خيلي ماهي