يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

كوچولوي شش هفته اي ما

1393/9/8 10:38
نویسنده : عاطفه و بهزاد
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ماماني امروز 6 هفتت تموم ميشه و وارد هفته هفت از عمر جنيني خودت ميشي niniweblog.com اميدوارم اين هفته زودتر بگذره تا روزي كه بياي پيش مامان و بابا .niniweblog.com

خيلي دوست دارم زودتر ببينمت روز پنجشنبه رفتم سونو يك ساك حاملگي ديده شده و سنت رو 5.5 هفته تشخيص داد عزيزدلم خيلي نگرانت بودم آخه شكمم خيلي بزرگ شده بود و دكتر گفت شايد خطرناك باشه منم اون شب خيلي گريه كردم niniweblog.com الهي ماماني فدات بشه ميدونم اذيتت كردم ولي نگرانت بودم و همينجا قول ميدم تو اين مدتي كه مهمون ماماني هستي ديگه اذيتت نكنم

عكس اين هفتتو رو ميذارم هنوز شبيه باباتي niniweblog.com تا شبيه ماماني بشي كلي موندهniniweblog.com اين هفته نيم سانتي بودي!! بابايي تو رو نيم سانتي صدا ميزنه niniweblog.comقلبت تشكيل شده و كم كم  تالاپ و تولوپشو ميشه شنيد البته واسه اينكه بشنوم بايد دو هفته ديگه صبر كنمniniweblog.com

عكس سونوگرافي در واقع اولين سونو گرافي عمرتم ميذارم گلم

 

اين هفته خيلي خوب بود تو در وجود من بودي و من دارم اينو حس ميكنم بهترين هديه خدا اينو بدون من و بابايي داريم تمام تلاشمون رو ميكنيم كه وقتي اومدي همه چي واسه حضورت آماده باشه ما منتظرتيم گل مامان

 

پسندها (4)

نظرات (2)

سارا
8 آذر 93 11:25
خداروشكر كه ني ني كوچولوت سالم و سلامته اون تيكه رو كه الان شبيه باباشه خوب اومدي هاااااا ايشششششالا همه ني نيا شبيه مامانشون بشنبعد بابا ها افسردگي بگيرن
عاطفه و بهزاد
پاسخ
سلام عزيزم مرسي متشكرم از دعاي محبوبت منم همين آرزو رو ميكنم بابت افسردگي باباها
مامان زهرا
12 آذر 93 10:26
سلام عاطفه جون. ممنون كه بهم سر زدي. خيلي جالبه هم سن ازدواجمون نزديكه هم سن بارداري مون, نكنه ما دوقلوييم خبر نداريمخيلي با نمك نوشته بودي كه شبيه باباشه