يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

تغییر اولین قالب وبلاگ کوچولوم

1393/8/30 13:56
نویسنده : عاطفه و بهزاد
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز مامانی خیلی دوست دارم هرچی زودتر صدای قلب تو بشنوم ولی باید سه هفته دیگه صبر کنم تا با اولین سونوی عمرت یه خبری ازت بگیرم همه هستی من و بابا خیلی مواظب خودت باش و بدون شبانه روز من و بابایی واسه سلامتیت دعا میکنیم امروز تصمیم گرفتم قالب وبلاگت رو عوض کنم یه قالب که نشون بده عزیز دلم تو دل مامانشه و منتظره زودتر بزرگ بشه بیا پیشمون

برات آرزوی سلامتی دارم همیشه سالم باش

عکس قالب وبلاگت رو میذارم که اگه ایشالله دنیا اومدی و عوضش کردیم بدونی چه شکلی بوده

دوست دارم همه هستی من

پسندها (2)

نظرات (0)