يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

تولد مامان عاطفه🥰

1399/5/16 12:58
نویسنده : عاطفه و بهزاد
398 بازدید
اشتراک گذاری
این روزها ویروس منحوس کرونا اذیتمون می‌کنه سرگرم کردن شما کوچولوها تو خونه از یه طرف دلتنگی و تنهایی ما تو خونه از طرف دیگه خیلی داره اذیتمون می‌کنه تقریبا شش ماهه که ما فقط یه بار خونواده هامون رو دیدیم و این یعنی نصف سال و تو تنهایی بودیم خدا رحم کنه به تنهایی هممون خدا منت بذاره و این منحوس رو دور کنه از زندگیمون
15تیر سال 99تولد من در تنهایی خونوادمون


اینم از حال روز کرونایی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)