يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

سه سالگیت مبارک محمدعلی مهربون

1399/5/16 14:03
نویسنده : عاطفه و بهزاد
533 بازدید
اشتراک گذاری
چه زیباست قد کشیدن موجود زیبایی مثل تو
چقدر زیباست ببینی مهربانترین پسر دنیا تو سه سالگیش هنوزم واسه ما مثل یه نی نی کوچولو دوست‌داشتنی تر از همه دوست داشتنی هاست
محمد علی نازم پسر مهربونم من مهربونم رو با تو تمرین میکنم از تو یاد گرفتم راحت و سرخوش زندگی کردن و حتی لذت بردن از کوچکترین لذتهای دنیا که می‌تونه خوردن یه بیسکوییت باشه یا شیر
چقدر جذابه که تو تونستی تو این سنت معلم مهربونی و سرخوشی باشی برای من و بابا
آرزوم اینه همیشه مثل الان از همه لحظاتت لذت ببری و مثل آدم بزرگا خودت و درگیر دنیای زشت حرص و ولع نیفتی
بزرگ بشو ولی نه با روحیه بزرگا با همین روحیه مهربونیت و با همین لذت بردن از لحظه هات بزرگ شو، پیر شو ولی شاد باش پسرم
خیلی دلم میخواست تولد سه سالگی گل پسر کوچولومون رو این دفعه کنار خونواده بگیریم ولی متاسفانه نشد که بشه









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)