يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

بازگشت به وبلاگ بعد از حدود 8 ماه

1395/1/26 21:12
نویسنده : عاطفه و بهزاد
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نازم

آخرین باری که وبلاگتو بروز کردم هنوز نمیدونستم دخملی یا پسمل و الان تو سه ماه و 5 روزته

چه روزهایی بود با تمام مشکلات و سختیها و استرساش گذشت و تازه من بعد از سه ماه که تو دنیا اومدی وقت کردم یه سری به وبلاگت بزنم

اون روزا بابا نبود من و تنها بودیم و خیلی سخت بود ولی تو بودی و مواظب من بودی من بودم و تو و چشم به راه تکونای نازت و با هر تکونت من و اروم میکردی و غصه هامو میریختی تو عشق به خودتو میسوزوندی

اون روزا من خونه مامان بزرگ بودم تا حدود 50 روزگیت که بعد از اون اسباب کشی کردیم و اومدیم با بابایی زندگی کردیم کلی عکس تلنبار شده دارم که همه رو میذارم و توضیحاتشو میدم ولی بدون تو بهترینی و من و باباییاز عشق تو سرشاریم

نمیدونی روزی چند بار قربون صدقت میریم و سلامتی همیشگیتو از خدا میخوایم و چقد واسه دوستامون که منتظر نی نی هستن دعا میکنیم تو هم دعا کن کوچولوی دوست داشتنی من

پسندها (1)

نظرات (0)