يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

بهشتی شدنت مبارک

1393/10/4 10:19
نویسنده : عاطفه و بهزاد
3,188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل بهشتی من

باورم نمیشه از دستت دادم همه سونوها و دکترا میگن نیستی ولی من چنگ میزنم به یه چیز دیگه...

باباجونی (بابای خودم) دیشب میگه غصه نخورم تو یه بچه بی گناه بودی که تو قیامت شفاعتم میکنی مامانی شفبعمون باش

من و بابا خیلی غصه خوردیم دیشب بابایی با صدای بلند گریه کرد من خیلی سعی کردم روحیمو حفظ کنم وقتی بابا خوابید خیلی با خدا حرف زدم با توهم حرف زدم خیلی گریه کردم

مامانی از خدا بخواه کمکم کنه خیلی خوب نیستم حاضرم تمام دردای عالم رو تحمل کنم ولی تو پیشم بودی باورم نمیشه یه هفته است قلبت وایستاده

وجودت مثل یه خواب بود رفتنت عین یه رویا کوچولوی نازم هنوز به تنم چسبیدی البته جسمت، روحت که پرواز کرده پیش خدایی اگه ول نکنی به زور ازم جدات میکنن شنبه تو بیمارستان

بابایی نیست من تو خونه ام اگه بیاد ببینه گریه کردم باز غصه میخوره

از روزای آخر صفر متنفرم با وجودی که هر روز صدقه مینداختم ولی از دست دادمت

همه چیزمون بودی ولی راضیم به رضای خدا میدونم صلاحی بوده شاید لازم بود تو بری بهشت دست ماروهم بگیری الان به هیچی فکر نمیکنم جز اینکه این روزای گند بگذره و با دعای تو منم آروم بشم

دوست دارم عزیزممحبت

 

پسندها (11)

نظرات (20)

مامان زهرا
4 دی 93 10:35
عاطفه حالم خرابه چرا اينجوري شد؟ دورو برم اين چندمين بارداريه كه اينجوري تموم شده من سه شنبه رفتم ساكشن با گريه بي هوش شدم با گريه به هوش اومدم. داغونم. تسليت ميگم برا تو هم خيلي ناراحت شدم چون هيشكي جز من نميتونه دركت كنه
عاطفه
4 دی 93 11:20
سلام عاطفه جون واقعا متاسف شدم،عزیزم حتما مصلحت در این بوده زیاد به خودت فشار نیار انشا الله خدا به همه کسایی که فرزند میخوان و همچنین شما فرزند سالم،صالح،خوش قدم،خوش روزی و عاقبت بخیر عطا کنه...
مامان و باباي محمدباقر
4 دی 93 11:37
سلام دوست جوني... منم بچه اوليم مثل كوچولوي شما شد... نگران نباش حتماً خيري بوده... ان شاءالله بعدي مياد غم و غصه اين يكي رو از دلت مي بره... خيلي مراقب خودت باش
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم التماس دعا
عاطفه
4 دی 93 11:47
سلام عزيزم...الهي قربونت برم كلي ناراحت شدم برات...خودتو اذيت نكن عزيزم مصلحت بوده ...ايشالا زود يه ني ني ناز بياد تو دلت
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسی عاطفه جون
فاطمه
4 دی 93 11:49
خیلی متاسف شدم حتما خیریتی تو کار بوده غصه نخور عزیزم انشاالله بازم حامله میشی توکل به خدا کن
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسی گلم لطف کردی بهم سر زدی
مامانـــــ
4 دی 93 18:14
عزیزم خیلی سخته .اما صبر داشته باشن .ایشاا.. زود مادر میشی
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسی گلم ایشالله هر دوباهم نی نی هامون رو بغل بگیریم
مامان آریانا پرنسس مبارز
4 دی 93 20:27
دوست خوبم برات نظر خصوصی گذاشتم ا
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم مامان گل
هانی
6 دی 93 12:09
سلام عزیزم وبلاگت دیدم شوکه شدم عزیزم خیلی ناراحت شدم نمیدونم چی بگم ولی از خدا میخوام بهت صبر و آرامش بده
مامان روشا
6 دی 93 20:04
سلام عزیزم الان پستتو دیدم خیلی ناراحت شدم عزیزم درسته سخته ولی حتما مصلحتش این بوده فدات انشاالله زود مامان میشی ویه وبلاگ جدیدبراش درست میکنی غصه نخور
مامان و بابا
7 دی 93 13:34
امیدوارم زودتر حالت خوب بشه دوستم. متاسفم
مامانی
7 دی 93 14:01
سلام عاطفه جون به خدا پستت رو دیدم شوکه شدم همین طوری موندم هاج واج اخه برای چی؟؟؟ نی نی که قلبش تشکیل شده بود ؟؟؟متاسفم خیلی ناراحت شدم ایشاا... به همین زودی ها دوباره مامان میشی گلم غصه نخور هرچی خدا بخواد همونه
♥ایدا♥
10 دی 93 10:29
سلام وب خوبی داری به وب منم سر بزن خوش حال میشم اگه با تبادیل لینک موافقی خبر بده خیلی از این خبر نارحت شدم
مينا مامان اميرعلي
10 دی 93 17:41
گلم واقعا ناراحت شدم ولي خوب خدا خودش داد و خودش هم گرفت.تو راضي باش به رضاش تا اونم از محبتش پرت كنه
مامان حديث
13 دی 93 14:10
سلام خیلی ناراحت شدم درسته نمیشناسمت ولی یه مامان بودی و ان شاا.. میشی غصه نخور عزیزم قسمت این بوده واقعا درسته میگن شفاعتت میکنه! اومده بودم بگم به دخترم رای بدی شوکه شدم واقعا آخه منم برا مامان شدن ژارسال لحظه شماری میکردم فدات بشم الهی یه جوری نوشتی که واقعا بغضم گرفت دعات میکنم
مامانی
21 دی 93 10:50
دوست عزیزم با دیدن پستت واقعا شوکه شدم عزیزم غصه نخور از خدا میخوام بهت آرامش بده حتما حکمت و خیرتی در کار بوده که ما ازش بی اطلاعیم انشاالله به زودی مادر میشی و خدا بهت یک فرزند صحیح و سالم میده منم اولین فرزندم رو 10 هفتگی کورتاژ کردم و خیلی سخت بود اما هفت ماه بعدش دوباره باردار شدم
مامان آریانا پرنسس مبارز
22 دی 93 11:43
سلام...
مامانی
25 دی 93 11:17
سلام عاطفه جون خوبی عزیزم..عاطفه جون حالم این روزا اصلا خوب نیست برام دعا کن فقط خدا میدونه...برام دعا کن
عاطفه و بهزاد
پاسخ
حتما دعا ميكنم مواظب دوقلوهاي نازمون باش ماماني
زهرا
25 دی 93 13:30
سلام عزيز دلم. ايشالا بازم باهم ني ني دار شيم اما اينبار خدا برامون حفظشون كنه ايشالا
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي دوست و خواهر نازنيم خيلي مهربوني
آجـــــــــــــی
30 دی 93 12:51
الهی بمیرم می خواستم یه چیزی بگم ولش کن ناراحتم خوشحال بودم ناراحتم کردی
عاطفه و بهزاد
پاسخ
عزيزم امروز داداشت دنيا مياد منم خوشحالم شاد باش
مامان منتظر
31 فروردین 94 14:22
سلام عزیزدلم با خوندن پست هات کلی اشک ریختم چون یاد 7 ماه پیش خودم افتادم نی نی منم عین نی نی تو... با گذشت این همه مدت وقتی یاد اون روزام می افتم کلی اشک میریزم... تازه تصمیم گرفتم برای بارداری دوم اقدام کنم... دیگه نمیخوام غصه بخورم.. من مطمعنم خدا هم به من هم به تو هم به کسایی که منتظر داشتن فرزند سالم هستن توجه میکنه.. وبلاگم رو هیچ تغییری ندادم هیچی هم درباره نی نی سقط شدم ننوشتم...چون نمیخواستم هرروز بیام پست های غم انگیز به چشمم بخوره... به امید روزی که تاریخ بارداری دومم جایگزینش یشه....همچنین شما عزیزدلم...