يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

مامان كه شدم

1394/3/30 9:34
نویسنده : عاطفه و بهزاد
369 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان که شدم : niniweblog.com

 

به پسرم خیلی محبت میکنم اونقدری که بزرگ شد باعشقش مث یه پرنسس رفتار کنه تاجفتش بفهمه که پسرم تودستای یه ملکه بزرگ شده! niniweblog.com

 

روزا دستاشو میگیرم و چنان با محبت بغلش میکنمniniweblog.com که بغل کردن عاشقونه رو با تموم وجودش یاد بگیره !niniweblog.com

 

بهش یادمیدم که همه ی آدمها خصوصا همسرشون تشنه محبتند و پنهون کردن عشق و علاقه زندگیشو سرد می کنه! niniweblog.com

 

بهش یاد میدم که خانما اقابالا سر و سایه ی سر نمیخوان ، عشق ، دوست و همراه صمیمی می خوان!niniweblog.com

 

بهش یاد می دم که هیچوقت دل عشقش رو نشکونه ، چون دیگه نمی تونه ترمیمش کنه !!niniweblog.com

 

بهش یاد میدم اونقدعاشقونه به عشقش نگا کنه انگار قحطی آدمه !!niniweblog.com

به پسرم یاد می دم که عشقشو عاشقونه بغل کنه نه ازروی عادت و هوس !!niniweblog.com

 

براش کادو های کوچک با معنی می خرم تا کادو دادن به آدم هایی که دوستشون داره بشه فرهنگش !!niniweblog.com

 

بهش اونقدر حرفهای محبت آمیز می زنم که کلام پر مهر بشه ورد کلومش !!niniweblog.com

 

همه اینکارا رو می کنم تا پسرم همونی بشه که همیشه از جفت ایده آل تو ذهنم بوده و هست . ابنطوری هم خودش از زندگی لذت ببره و هم جفتش !niniweblog.com

 

من بخاطر اینکه یه مرد بامحبت دیگه به دنیا اضافه بشه ،حتما مادر ميشم!niniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (1)

✿آجـــــــــــــی✿
1 تیر 94 22:47
عزیزم انشاالله زودی میاد تا این چیزای خوبو روش خالی کنی همه بگید ایشاالله