يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

ورود به هفته هشت

1393/9/16 8:45
نویسنده : عاطفه و بهزاد
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلي مامان  

عشق مامان خوبي؟ ميدوني امروز هفت هفتت تموم شد و وارد هفته هشت شدي مردم از دوريت جگرم

انقد اين روزا استرس دارم و نگرانم نكنه يه وقت مامان و تنها بذاري و بري كه نگو

جوجوي نازم نكني اين كارو كه من دق ميكنم   

عزيزم تا آخر اين هفته قدت نازت 33 تا 43 ميليمتر ميشه و وزنتم  حدود 2-4 گرم من ايشالله هفته ديگه ميرم صداي تالاپ و تلوپ قلب نازت رو بشنوم جگر مامان تو بهترين هديه خدايي مواظب خودت باش

اين نظر بابايي تو خصوصي فرستاده گفتم توهم بدوني بابات چقدر مهربونهقه قهه

"من قربونه این مامانه دوستداشتنی بشم که نی نیمو مثل نی نی خودش دوس داره مراقب بچم باش عسیس دلم، دوست دارم"

 

پسندها (14)

نظرات (17)

مامان زهرا
16 آذر 93 9:21
عزيزم به دلت بد راه نده, به چيزاي خوب فكر كن تا اتفاقاي خوب بيوفته اين چه فكريه اول راهي!!! مگه براش اسم انتخاب نكردي كه محمد فاطمه صداش ميزني؟ من يه ساله اسمشم انتخاب كردم و تو روياهام هميشه صداش ميزدم. نگي زوده ها يه هو چشم باز ميكني ميبيني ني ني بغلته اسم نداريايشالا صحصيحو سالم ني ني هامونو بغل ميگيريم برو به فكر سيمونيت باش تا سبكي ميتوني بگردييه چيزايي مشتركه دختر پسر نداره, مثل شيشه و وسايل ريز, من همه چي خريدم فقط مونده سرويس خوابشحتي سرويس طلا هم خريدم براش
عاطفه و بهزاد
پاسخ
من چون نميدونم دختر يا پسره اين اسمو گذاشتم مامانم گفت تا 4 ماهگي محمد و فاطمه صداش بزنين بعدش كه جنسشم مشخص شد واسش اسم ميذاريم
مامان زهرا
16 آذر 93 10:47
يعني هيچ اسمي نبوده كه خوشت بياد؟؟؟؟؟؟ ميدونم ميگن از وقتي نطفه شكل گرفت بايد اسم داشته باشه. راستي در مورد بند ناف, با 118 تماس بگير شماره نمايندگي شهرتون رو بگير, هزينه قرارداد 2 ميليون تومنه و ساليانه 150000 تومن هزينه نگهداريش تو مركز رويانه,‌ به نظر شخص من آدم موقع خريدن سيسموني كلي وسايل غير ضروري ميخره اين واقعا جزء واجباته ايشالا كه هيچوقت بهش نيازي نباشه ولي خوب يه جورايي بيمه س ديگه
عاطفه و بهزاد
پاسخ
چرا اسم مد نظرم هست ولي فعلا رونمايي نميشهايشالله پي گيري ميكنم واسه رويان
مامان حبه قند
16 آذر 93 18:23
انشالله که سالم به دنیا میاد نی نی نازمون
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم لطف داری
مامان منصوره
16 آذر 93 19:25
ایشالله به سلامتی بغلش کنی عزیزم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
متشكرم با دعاي شما
اجـــــــــــــی
16 آذر 93 21:32
اخی جونم وبتون قشنگه بیا به منم سر بزن نظر یادت نره
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم حتما عزيزم
مامان شهراد
17 آذر 93 10:11
آجی کوچیکه ی مهربونم مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه..خیلی خوشحالم.لذت ببر از روزهایی که با هم هم نفس هستید و یکی..که تکرار نشدنیه..ان شالله خوش روزی باشه و خوش قدم. هرچی که هست، دختر یا پسر، ان شالله صالح باشه. دوستت دارم مامان کوچولوی مهربون و خنده رو
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي آجي الهام توهم ايشالله پسرت سالم و شاد زير سايه تو و پدرش 120 سال عمر كنه و خوشبخت و عاقبت بخير بشه
مامان زهرا
18 آذر 93 8:37
سلام عاطفه جون. صبح بخير. ني ني چطوره قرررررررررررررربونش برماوضاع احوالت خوبه ايشالا؟ عزيزم چيز خاصي ويار داري بگو بفرستم عزيزم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
قربون مهربونيات مرسي عزيزم دخمل ما چطوره؟
مامان زهرا
18 آذر 93 10:48
خدارو شكر كه چيز خاصي نبوده. دختر نكنه چند قلو داري زياد بزرگ شدهصداي قلب جوجه تو شنيدي؟ ديديش؟
عاطفه و بهزاد
پاسخ
نه فقط ساكشو ديدم اون موقع توش خالي بودآخر هته ديگه ميرم سونو
مامان زهرا
18 آذر 93 11:58
عزيزم ايشششششششششالا هر چي از خدا ميخواي همون بشه. تو با قدرت به آرزوت فكر كن و از خدا بخواه مطمئن باش خدا به نظر و خواست بنده هاش احترام ميذاره چون عااااااااشقمونه و براش ارزش داره چي ازش ميخوايم. پس به دوقلو فكر كن ايشالا يه جفت ني نيه سالمو صالح خدا بهت هديه بده
نارگل
18 آذر 93 23:16
یکی از بهترین لحظه های زندگیت در انتظارته عزیزم سعی کن لذت ببری و نگرانی به خودت راه ندی .
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري
مينا مامان اميرعلي
19 آذر 93 12:05
خانومي اين روزا اينقدر زود تموم ميشن كه نگو... از اين لحظات لذت ببر گلم... ايشالله به سلامتي ني نيت بدنيا مياد
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم عزيزم ايشالله به سلامتي بگذره من كه آرزومه زودتر بغلش بگيرم
مامانی
19 آذر 93 12:24
به منم خبر بده...وای عاطفه من خیلی اذیت میشمممممم ایشاا... به من برسی بدونی چی میگم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
باشه عزيزم ايشالله خدا صبر بده و به خاطر عشق به ني ني هامون بتونيم تحمل كنيم دوتا جايزه گرفتن سختي هم داره
maryam.mousareza
19 آذر 93 19:47
سلام گلم این استرسا طبیعیه کاملا درکت می کنم... اما سعی کن اروم باشی چون استرس خیلی تاثیرات بدی داره روی جنین... دختر من 13 روزشه ... دنیا که بیاد خیلی سرت شلوغ میشه... از این روزا استفاده کن و با همسرت بگرد... به تغذیتم خیلی اهمیت بده...
عاطفه و بهزاد
پاسخ
خدا دختر نازتو سالم و شاد حفظش كنه سايت بالاسرش باشه مرسي عزيزم محتاجم به دعا
مامانی
20 آذر 93 17:08
سلام عاطفه جون خوفی چه خبرا ممنون که اومدی
عاطفه و بهزاد
پاسخ
سلام مامان دوقلوها قربونت ایشالله سلامت باشی
غزاله
21 آذر 93 0:24
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
عزیزم یه مشکلی هست منوارد وبلاگت میشم میپره بیرون اگه حل شد بیام
arezoo
21 آذر 93 22:59
سلام عزیزم امیدوارم لحظه های بارداریت به خوبی سپری شه و سر وقتش کوچولوت رو بغل بگیری صحیح و سالم. ممنون ک سرزدی
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله دختر توهم زود بزرگ بشه سالم و شاد باشه
مامانی
21 آذر 93 23:15
سلام خوبی عاطفه جون.ممنون گلم...حالت خوبه تهوع نیومده سراغت؟مال من که از دو ماهگی شروع شد...وای عاطفه امشبم از اون شبهای وحشتناکه حالا خوبه هیچی نخوردم معدم باد کرده ده برابر خودم نفسم بالا نمیاد
عاطفه و بهزاد
پاسخ
هنوز نه زیاد خداروشکر فقط گاهی حالت تهوع میگیرم باز خوب میشه