يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

نه هفتگي عزيز دلم

1393/9/24 9:49
نویسنده : عاطفه و بهزاد
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني عزيز دلم خوبي؟

جمعه اين هفته 8 هفتگيت تموم شد و وارد هفته 9 شدي يعني دقيقا الان 8 هفته و سه روزه يا دقيقا 59 روزه هستي

 

pregnancy-001

قربونه عشقم بشم كه يكي يكي داره مراحل زنديگشو طي ميكنه تا كامل بشه بياد پيش ماماني عزيزم اين هفته وزنت 5-10 گرم و اندازه قدت 44-46 ميليمتره تقريبا به اندازه يك زيتون سبز يا يك توت فرنگي

عزيزدلم گوشات اين هفته تشكيل ميشه ناخن دست و پاتم كم كم شروع به تشكيل كرده و دستت از مچ خم ميشه طوري كه ميتوني اونو رو قلب بذاري پلك هاتم به صورت نيمه باز تشكيل شده اينم عكس اين هفتت

جنين 9 هفته

ديروز و امروز بابايي رفته گناباد منم خونه ماماني بودم بابايي كلاساشو پشت سرهم تشكيل داد تا تو دي بكوب پاي پايان نامه بشينه و ايشالله دفاع كنه

اين روزا يكم نگرانم چون بعد عيد بابايي بايد بره گناباد نميدونم منم برم يانه نميدونم كارمو ول كنم يا وايستم تا تو دنيا بياي بعدباهم بريم ازخدا خواستم خيلي كمكمون كنه تا بهترين تصميم رو بگيريم

عزيز دلم اينو بدون با اومدن تو همه نگرانيهاي مامان و بابا تموم ميشه چون تو هديه خدايي     و هديه خدا با بركته و زندگي ما هم هموني ميشه كه خدا ميخواد

دوست دارم خيلي مواظب خودت باش فرشته زيباي خدا

پسندها (11)

نظرات (10)

مامان زهرا
24 آذر 93 10:27
سلام عاطفه جون. خوبي گلم؟ ني ني يا ني ني هامون چطورن؟ايشالا كه تمام مراحل رو خوب و عاااااااااااااااالي طي كنه ني ني جون عزيزم ماه هاي بارداري 28 روزه هستن چون هر ماه 4 هفته س, يعني تو 56 روز ماه دومت رو رد كردي و 3 روزه وارد ماه سوم يا هفته نهم شدي وقتي LMP شما چند روزم بعد منه چطوري ميشه كه ني نيت از مال من بزرگتر باشه؟! وقتي شما تخمك گذاري كردي من اصولا باردار بودم!!!! اين تاريخو سونو گفته بهت؟ يا از همون اولين روز LMP شمردي؟
عاطفه و بهزاد
پاسخ
سونو بهم گفت اولين باري كه رفتم گفت 5 هفته و 5 روز دقيقا از شروع lmp من ميشد 5 هفته و 5 روز تا روز سونوم بود
مامان زهرا
24 آذر 93 11:12
آخه با حساب اون فرمول شما اول مرداد زايمان داري, اما با حساب سونو زودتر از من زايمان ميكنينميدونم والا گيج شدم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
آره من زايمانم 1-2 مرداده من فكر ميكنم مشكلمون همون LMP هست
مامان و باباي محمدباقر
25 آذر 93 8:05
سلام دوست عزيز... ممنونم به وب ما سرزدي... ان شاءالله كه ني نيت به سلامتي، سالم و سرحال بياد پيشت و قدمش برات پرخير و بركت باشه... ضمناً‌ براي آغاز ارتباط با افتخار لينك شديد...
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم شما هم لينك شديد
مامانـــــ
25 آذر 93 19:49
ایشاا.. نی نی خوب رشد کنه و موفقیت هاتون رو ببینه ... چقد احساس خوبیه به عشق آینده نی نیزندگی رو پشت سرهم بذاریم.مراقب خودتو نینی باش.بوووووس
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري ايشالله واسه شما هم همينطور
سارا
26 آذر 93 8:03
عزيزم انشااله ني ني تون به خوبي و خوشي دنيا بياد و زندگيتون همون طور ك خودتون مي خواين پيش بره و هميشه موفق و خوب و خوش باشين. هرچند از اين كه از اينجا بري اصلا حس خوبي ندارم ولي اميدوارم هرجا هستي با ارامش كنار ني ني كوچولوت و همسريت خوشبخت باشي
عاطفه و بهزاد
پاسخ
مرسي ساراي گلم خيلي مهربوني
شقایق
26 آذر 93 9:21
واااااای عزیزممم شما باردارید ! چقدر عالی ایشالا بارداری خوبی داشته باشید و فرشتتون سالم و سرحال تپل مپل بیاد بغلتون قدر لحظات بارداری رو بدونید تا میتونید از خودتون شکمتون و.... عکس بگیرید خیلی زودتر از انتظار تموم میشه خانمی خواهشی دارم منو قابل بدون برام دعا کن با افتخار لینک شدید دوست خوبممممم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم شما هم لينك شدي عزيزم
مينا مامان اميرعلي
26 آذر 93 12:23
عزيزم مطمئن باش با اومدن ني ني گلت همه برنامه ها خود به خود تنظيم ميشن و مشكلي پيش نمياد
عاطفه و بهزاد
پاسخ
ممنونم خيلي لطف داري
مامانی * اریانا *
27 آذر 93 14:27
تبریک ............ تبریک ..... خیلی خوشحال شدم امیدوارم سالم و سلامت بدنیا بیاد . . . . لینک شدی راستی نینی گپو تایید کن خواستی لینکم کن
عاطفه و بهزاد
پاسخ
عزيزم لينك شدي ني ني گپم تاييد شد
مامان روشا
27 آذر 93 21:24
وای خداجون یادخودم افتادم چقد زود گذشت عزیزم مراقب خودتو نی نی گل باش انشاالله سالم وسلامت باشه عزیزم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
عزيزم مواظب خودت و دختر نازت باش
مامان دینا
1 دی 93 23:41
وب قسنگی داری بیا پیشم