يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

روزهای پیش روی ما

1395/9/9 17:34
نویسنده : عاطفه و بهزاد
198 بازدید
اشتراک گذاری

در تلاطمی از درست ها و غلط ها به تو می اندیشم...

به دستان کوچکت مینگرم و به تو می اندیشم...

محو خنده های کودکانه ات و شیرینی لبخندت میشوم و به تو می اندیشم...

پاهای لرزانت که تازه می ایستد و قدم بر میدارد قلبم را میلرزاند..

ومن هر لحظه به تو می اندیشم ولی با تمام وجود قول میدهم در کنار نارامی های این روزها برای تو کم نذارم و تو بهترینم باشی و دستانت و نگاهت و ارزوهایت دل مشغولی من باشد..

تلاش میکنم اولینم بهترینم زیباترینم...

این مطلب برای من خیلی ارزش داره به زودی معنی تک تک کلماتم رو میفهمی عشقمممم

عکسهای امروز رستوران بونو کوهسر ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)