يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

اولین های پسرم 1

1395/5/21 16:23
نویسنده : عاطفه و بهزاد
523 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم از این به بعد کلی اولین خواهی داشت یه سری قابل پخشه بعضیاشم که ...😆

کل اولینهای قابل پخشتو با این عنوان میذارم امیدوارم بپسندی

عکسات ادامه مطلب

اولین خرابکاری واقعیت روز 14 تیر 1395 کانلا اماده بودیم برای رفتن به مشهد که ناگهان شیشه لاکی که دستت بود و انداختی زمین و کل خونه با لاک یکسان شد اون رنگی که من دوس داشتم 😊😠😈😲

اولین تایپ پسرم وسط کارای باباش تیر 95

اولین سینه خیز محمد مهدی حرفه ای😆 بیست و چهار خرداد 95 پنج ماه و 3 روز

اولین شیطنتهای محمد مهدی 10تیر 95 پنج ماه و 19 روز

 

 

اولین بار نشستن بدون کمک خودت به تنهایی 19 تیر 95 پنج ماه و بیست و هشت روز 

اولین بار چهار دست و پا خیلی عالی و حرفه ای بدون کمک 24 تیر 95 شش ماه و سه روز

اولین بار نشستن رو دو پا و فضولی روی میز 26 تیر 95 شش ماه و 5 روز

 

اولین ایستادن بدون کمک 26 تیر 95

 

اولین پاره کردن کتاب  7 مرداد 95 شش ماه و 16 روزگی 🙅

 

اولین بار سوار شدن ماشین کنترلیت و رانندگی 12 مرداد 95 شش ماه و بیست و یک

روزگی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)