يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

شیطنتهای محمد مهدی

1395/5/21 15:57
نویسنده : عاطفه و بهزاد
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم تازه خوابیدی من وقت کردم وبلاگت رو به به روز کنم این روزا ما خونه بابایی مامانی هستیم اخه باباجونی رفته پادگان واسه اموزشی سربازی و ما خیلی دلتنگشیم ایشالله زودی بیاد 

عکساتو ادامه مطلب میذارم

تولد شش ماهگیت به نام حضرت علی اصغر

شیطنتهای گل پسری😆

ک

روروش خوابیدن این روزایگل پسرم 

غذاهایی که اوایل هفت ماهگیت میخوردی

 

سفره افطار و بهم ریختن سفره 29 خرداد 95

شیطونیات و حمام کردنت

شیرینی خوردن و خرابکاری تو خونه مامانی 15 مرداد 95

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)