يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

عید نوروز ۹۸

1398/1/15 15:56
نویسنده : عاطفه و بهزاد
468 بازدید
اشتراک گذاری
امسال عید شما دوتا تقریبا فهمیده تر و عاقلتر بودین و این باعث شد به من و بابا هم بیشتر خوش بگذره شب چهارشنبه سوری رفتیم مشهد وروز سوم فروردین برگشتیم روز پنجم رفتیم سمت یزد روز نهم هم از اونجا برگشتیم گناباد

روز ۱۲ هم باباگلی و مامان گلی اومدن پیشمون و ۱۳ به در باهم بودیم و بعد رفتن









سفره هفت سین زمرد شب سال تحویل



سفره هفت سین مامان گلی



عکس دسته جمعی خونه عمه بضعت



دشت شقایق ها ۲۰ کیلومتری گناباد ۳ فروردین



طبس گلشن ۵ فروردین



طبس



طبس



میبد در کنار پارسا ۶ فروردین



میبد



میبد کبوترخانه



میبد چاپارخانه









اولین شتر سواری میبد ۶ فروردین

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
17 فروردین 98 21:11
سال نو مبارک🌼🌹🌸
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 فروردین 98 11:20
جالب بود این عکسها از کدام شهر هست