يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

سی تیر نودو پنج و اومدن محمدعلی

1396/12/16 11:47
نویسنده : عاطفه و بهزاد
180 بازدید
اشتراک گذاری
سلام
دوباره یکی از بهترین روزای زندگیمو تجربه کردم این چهارمین تاریخ عالی زندگیمه سی تیر نودوشش
تو این روز قشنگ با وجودیکه شب اصلا نخوابیده بودم وتا صبح محمدمهدی رو پام بود و بدقلقی میکرد صبح محمد مهدی رو بوسیدم و وسایلمونو برداشتیم رفتیم بیمارستان دلم واسه محمد مهدی تنگ میشدددددد
ساعت ده و نیم دومین فرشته من دنیا اومد


کلی منتظر اومدنش بودیم و اینک اولین دیدار محمد مهدی با محمد علی


و سایر عکسای تو بیمارستان



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)