يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

نه و ده ماهگی

1395/9/9 17:01
نویسنده : عاطفه و بهزاد
256 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک نازم کوچک و زیبایم ببخش

این روزا وبلاگت رو دیر به دیر بروز میکنم الان دیدم که از اوایل محرم هیچی نزاشتم نزدیک دوماه پیش فردا روز شهادت حضرت رضاست و روز اخر صفر امیدوارم همیشه زیر سایه اهل بیت باشی

عکسای این دو ماه گذشته رو تو ادامه مطلب میذارم

قبل محرم تولد امیر محمد 

شیطنت های ماه نهم مهر ۹۵

 

مهر ۹۵

کار همیشگیت بیدار کردن بابایی هروقت مشهدیم امکان نداره بابایی بتونه از دست تو بخوابه مهر ۹۵

اولین تول بابایی با حضور محمد مهدی ابان ۹۵

زی کابینتا دنبال اسباب بازیهات ابان ۹۵

غافلگیرت کردم داشتی پشت مبلا دستمال کاغدی میخوردی ابان ۹۵

وارونه نشستنت رو صندلی غذا ابان ۹۵

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)