يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

ماه پنجم

1395/4/12 12:35
نویسنده : عاطفه و بهزاد
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی مامان این روزا انقد شیطون شدی که واقعا دیگه وقت نمیکنم وبلاگت رو بروز کنم الان خیلی حرفه ای یه چیزی بین سینه خیز و چهار دست و پا میری و به همه جا و همه چیز سر میزنی قربون دست و پای خوشکلت بشم الهی

از 15 خرداد واسه یه هفته رفتیم سفر که تو حسابی اذیتمون میکردی و ما گاهی از اومدن به سفر پشیمون میشدیم

عکسای سفر و این ماهتو تو ادامه مطلب میذارم

شب قبل از سفرمون باغ عمع بضعت که تا ساعت 1 شب گریهمیکردی نذاشتی هیچکس بخوابه

روش خوابوندن تو توی سفر عزیز دلم کنار جاده تو پتو میخوابوندیم بعدام رو پای مامانی

پاهای عشقم برای اولین بار رو ماسه های دریا

محمد مهدی در ساحل

محمد مهدی در کنار رودخانه جاده دو هزار خوابیده

محمد مهدی با مامان لب دریا

بام رامسر

اولین سفرت به سبزوار سر مزار مامان بزرگ بابایی

 

پنج ماهگی گل گلی رو بام رامسر خیلی عالی بود خوش گذشت

5 ماه و یک هفته وزن 6900

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوربين مدار بسته
12 تیر 95 13:47
عالييييي بود