يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

دمرشدن

1395/2/28 14:07
نویسنده : عاطفه و بهزاد
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی

اینروزا انقد شیطونی که من وقت ندارم مطالب وبلاگتو بذارم

فقط خلاصه بگم اولین باری که دمر شدی 3 ماه و 19 روزه بودی توی مهمونی تاریخ

11 اردیبهشت 1395 شنبه ساعت 6-7 بعد از ظهرسوال

البته از شنبه 18 اردیبهشت تو سی ثانیه میچرخیدی و دستت و از زیر شکمت در میاوردی هنوز 4 ماهه نشدی

عکسها ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا ننه فنچی
29 اردیبهشت 95 20:17
سلام .وای عاطفه چقد خوشحالم نینیت اومده تو بغلت .منم نینیم شش ماهه .اسمش محمدمتین .رمز وبلاگمو گم کردم .واسه تمین دیگه ب روز نمیشه.خیلی خیلی بهت تبریک میگم
عاطفه و بهزاد
پاسخ
خیلی وبلاگت سر زدم عزیز دلم خیلی خوشحالم متین نازی رو ببوس
زهرا ننه فنچی
11 تیر 95 17:52
فدای توووووو .بوووووس .پسرگلتو ببوس