يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

سفر به فردوس

1395/1/29 17:19
نویسنده : عاطفه و بهزاد
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی من

عزیزم این روزا وبلاگت روبروز کردم خوشحالم که وباره ارم برات مینویسم حس میکنم اینجوری همه چیز یه جا ثبت شده حتی اگه یادم بره یه جایی هست که تو همه چیزو و همه وقایع بچگیتو ببینی

چهارشنبه 26/1/1395 یعنی زمانیکه تو 3 ماه و 5 روزه بوی با باباییرفتیم فردوس و پنجشنبه برگشتیم تو خیلی خوب بودی و من و اذیت نکردی ولی تا دلت بخواد بعدش جبران کردیخندونک

شهر تاریخی تون که از دوره صفویه باقیمونده و خیلی جاهاش تو زلزله 1347 از بین رفته بود

اینم دوتا عشق من که هردوتون زیبا و برازنده و تکید

پسندها (1)

نظرات (0)