يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

ماه سوم و بازهم به روایت تصویر

1395/1/29 12:17
نویسنده : عاطفه و بهزاد
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان ماه سوم زندگیتو واست با عکس میذارم از سوم به بعد دیگه ایشالله وبلاگت بروز میشه

این عکس اولین عروسی که رفتی 27/12/1394 تو فقط 66 روز داشتی

اولین پرواز عمرت خندونک 29/12/1394 ساعت 14:15 به مقصد تهران خیلی نی نی خوبی بودی همش خوابیدی

ووووووووووووووو اولین سال نو امسال بهترین سال من بود چون تو گوگولی با ما بودی ممنون که هستی پسرم

 

روز سوم عید خونه خاله میرم دعوت بودیم

74 روزگی پل طبیعت تهران

گل من زیر کت بزرگترا خندونک

دریاچه مصنوعی تهران زیر بارون 6فروردین

محمد مهدی رنگارنگ دوس داره

اینم 76 روزگی خونه دایی محمد

فرودگاه برگشت از تهران 7 فروردین

86 روزگی گلمبا عمو که اومده بود گناباد رفتیم رستوران بیدخت

89 روزگی رفتیم بیروبا بابایی روستای سنو خیلی عالی بود روز جمعه بود

و در نهایت تولد سه ماهگی پسر گلممممممممممممممم مبارکت باشه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)