يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

دومین ماه زندگی بازهم به روایت تصویر

1395/1/27 20:47
نویسنده : عاطفه و بهزاد
206 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

تو دومین ماه زندگی ما از مشهد اسباب کشی کردیم اومدیم گناباد تو حدودا 44 روزت بود یعنی 5 اسفند 1394 اومدیم گناباد البته اسباب کشی با کوچولویی مثل تو خیلی خیلی سخت بودددددددددددد

این مدل خوابیدنت بود من عاشقدمر خوابیدتم گلم

اینم به ترتیب عکسروزای 58 و 59 و 60 روزگیت

درکل ماه دومت چون درگیر اسباب کشی بودیم خیلی عکس ندارم ازت

شاید عکس بالا اولین غذایی باشه که با حوصله و مثل یه کدبانو واسه بابا درست کردم و میز چیدم اونم با کلی دردسر البته قبلش غذا پخته بودم ولیی این اولین باری بود که قبل اومدن بابایی همه چیز اماده بود

روزیکه رفتیم واکسن 2 ماهگیتو بزنیم

وزن 5350

قد57

 

پسندها (1)

نظرات (0)