يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

نوروز 97 سری اول

1397/1/11 12:51
نویسنده : عاطفه و بهزاد
189 بازدید
اشتراک گذاری
سلام
ساعت دو و چهل و سه دقیقه روز بیست و نه اسفند 1396
فقط 5 ساعت دیگه تا سال تحویل مونده ما چهار نفر توی ماشین به همراه بابا گلی داریم میریم به سمت خلیج همیشه فارس البته عمه جون و دوقلوهاش و مامان گلی هم پشت سر ما هستن
الان که دارم مینویسم تو جاده کرمان بندرعباسیم
البته با تاخیر یه ساعته دارم مینویسم چون یه چهل دقیقه ای جفتتونزدی به جیغ
این عکس امروز صبح کرمان

[img:AgADBAADe6wxG96tiFGblyFf2fV-8OEyJhoABEqjN6134iSv3PkEAAEC]



جزیره هنگام و دیدن دلفینا
























عکسای مربوط به سفر جزیره قشم
هفتم از سفر برگشتیم و همون روز به سمت تهران حرکت کردیم
پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
30 اردیبهشت 97 15:07
آرام