يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

تولد دو سالگی محمد علی ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۸

1398/9/7 16:38
نویسنده : عاطفه و بهزاد
479 بازدید
اشتراک گذاری
سلام محمد علی کوچولو
سلام کوچولو ترین کوچولوی خانواده ۴ نفره ما
عزیزمممم چه زود دو سال گذشت و چه زود بزرگ شدی
باورش برام سخته وقتی دنیا اومدی ارزومم بود ۶ ماهه بشی تا نگهداری از تو داداشت واسم راحت تر بشه الان دوساله شدی و من در تعجبم از سرعت گذشتن اینهمه روز ۱۲۰ ساله بشی مرد کوچک من
امسال چهار تولد در یک تولد داشتیم روز ۳۰ تیر ۹۸ تولد گرفتیم که زحمت عمه بضعت کشید و خونه مامان گلی هم بودیم تولد تو بود تولد ۴ سالگی کیامهر که ۱۰ مرداده و تولد اردلان و اردشیر که ۲۵ مرداده همه باهم برگزار شد و چند خوش گذشت اون شب




پسندها (6)

نظرات (2)

امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
7 آذر 98 20:43
تولدت مبارک عزیزم 😍

2 فروردین 99 21:20
همیشه شاد باشید