يكي شدن من و بابايييكي شدن من و بابايي، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
همخونه شدن من و باباهمخونه شدن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

شکوفه باغ زندگی ما

تولد یک سالگی محمد علی

1397/4/20 22:15
نویسنده : عاطفه و بهزاد
645 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر نازم محمد علی یک ساله شدی و من هنوز در مادر شدنم شک دارم من مادر دو پسر زیبا و دوست داشتنی هستم و به این سرعت دو سال و نیم از مادری گذشت سال گذشته سال خیلی خیلی سخت بود ولی به عقب که برمیگردم زیبایی حضور تو برادرت به حدی زیاد بود که ثانیه ثانیه با شما بودن روب هیچ چیز در دنیا عوض نخواهم کرد
علی کوچولوی خونه ما این روزا تلفن که زنگ میزنه سریع میر طرفش و میگه آ. آ
وقتی گشنه است به پای من میچسبه و تند تند میگه به به به به
باباش که از سر کار میاد میر پشت در میگه بابا بابا
رو تاب که سوار میشه با آهنگ میگه باااا باااااا یعنی تااااب تاااب
به حدی شیرین شده که من هر ثانیه دوست دارم ببوسم و بچلنومش
با هر وسیله ای که محمد مهدی بازی میکنه و یه لحظه زمین میذاره میدوه و سریع برمیداره و باهاش بازی میکنه من این کارشو خیلی دوست دارم چون تااون وسیله دست محمد مهدیه طرفش نمیره ولی شش دنگ حواسش به اونه

تولدت روبیست و سه روز زودتر گرفتیم یعنی هفتم تیر نود و هفت













همیشه سالم وشاد  باشی گلم
پسندها (9)

نظرات (5)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
20 تیر 97 23:25
اس ام اس تبریک روز تولد   فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!!
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
21 تیر 97 9:26
تولدت مبارک
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 تیر 97 6:05
تولدت مبارکجشن
مامان صدرامامان صدرا
22 تیر 97 10:18
تولدت مبارک عسلم❤❤❤
عمه فروغعمه فروغ
24 تیر 97 18:23
تولد گل پسری مبارکگل